Afslutning af de to første træningsrunder i 2020

Onsdag d. 10/6 trænede alle på foreningens område ved Rørvig. Vi sluttede fælles af med grillpølser m.m. uden for klubhuset. Alle instruktører blev takket for deres indsats, og der blev orienteret om træningen frem over.

Det var også en stor glæde at kunne fortælle, at vi har fået tilskud til indkøb af vores egne signalpistoler og walkie talkies – det der er med til at give langet bedre træning uden så meget ventetid.

Når de fire ekstra træningsgange der nu udbydes slutter, vil der blive Fællestræning hver onsdag ind til videre, der udmeldes mere om dette senere.

Det blev selvfølgelig også nævnt, at vi skal have malet klubhuset udvendig, og man skal tilmelde sig til Mads hvi man kan give en hånd med.

Vi var utrolig glade for at forsamlingsforbuddet nu var hævet til at man måtte være 50 personer samlet, for der var mødt 38 op til denne ekstra træning og afslutning. Tak for jeres engagement og støtte til foreningen.