Invitation til Sommerfest fredag den 7. juni 2024

Alle medlemmer i Rørvig Hunde- og Jagtforening inviteres hermed til sommerfest i klubhuset Fredag den 7. juni 2024 kl. 18:30, og du skal ovenikøbet være meget velkommen til at invitere din partner eller ægtefælle med og selvfølgelig også børnene.

I bedste sommerlige stil ruller vi i dagens anledning klubbens store grill ud, og sørger for at den er perfekt varm til at tilberede diverse former for proteiner eller andet, som du enten efter eget valg selv medbringer, eller også kan de første 25 slå til på vores kanon gode tilbud på en pæn stor T-bone. Resten af menuen sørger festudvalget for, og herudover kan der købes øl, vin og vand til yderst rimelige priser.

I timerne op til 18:30 vil der være hundeaktiviteter på arealet omkring klubhuset, idet der som sæsonafslutning afholdes test på lydigheds- og apporteringsfærdigheder efter Danmarks Jægerforbunds nye prøvesystem. Det skal du være velkommen til at komme at overvære.

Ellers starter vi som nævnt kl 18:30 med en velkomstdrink (med eller uden alkohol), og så kan kødet så småt blive lagt på grillen. Festudvalget sørger for hjemmelavet kartoffelsalat, forskellige salater og andet tilbehør. Drikkelse til maden køber du i baren, og afslutningsvis sætter vi kaffe over.

Hvis god mad samt godt selskab i et par timer på foreningens prima lokation lige ud til fjorden kan friste, så er det bare senest den 31. maj at følge dette link for at tilmelde dig.

Klik her for at tilmelde dig

Det koster 95,- kr/person at deltage (børn 50,-), hvis man selv medbringer kød til grillen. Alternativt kan en gigantisk T-Bone på 500-600g tilkøbes, og så skal du af med 175,- kr/person.

Betaling sker via Mobilepay nummer 5977PU. Tilmelding er først gældende, når vi har modtaget din betaling.

Velmødt til en hyggelig aften.

På festudvalgets vegne
Uffe Brandshøj Christensen tlf. 6168 8173