Venskabsskydning forud for jagtsæsonen

Lørdag den 24. august, finder den årlige Venskabs Skydning sted på Højby/Vigs bane kl. 12.00-15.00.

Det er et hyggeligt arrangement der år efter år samler skytter fra Tuse Næs, Odden, Højby/Vig og Rørvig jagtforeninger til nogle hyggelige timer med lerdueskydning.
Vi opfordrer alle til at deltage – lige meget hvilket niveau du skyder på.

Vi har i dag 123 medlemmer, mange flere end for et par år siden. Selv om vi er sent ude, og det ikke er alle der skyder, så burde vi kunne stille et stort hold, der repræsenterer Rørvig. Der ud over er det god træning til efterårets jagter 🙂

Har du spørgsmål om Venskabs Skydningen så kontakt Per Plambech på tlf./sms 40700073.

Knæk & bræk
Langt de fleste af os er enten allerede i gang med efterårets jagter, eller står og tripper for at skulle ud i naturen med den jagtform som vi driver. Mange af os har allerede brugt utallige timer på vildtpleje og fodring.
Nogle kommer til at nedlægge en masse vildt, andre ganske lidt og andre igen prioriterer hundearbejdet. Lige meget hvad, så ønskes alle vores medlemmer knæk & bræk på jagterne – husk sikkerheden og pas på hinanden.