Generalforsamling 2021

Generalforsamling 2021 er grundet COVID-19 rykket til lørdag den 29. maj kl. 13.00 i klubhuset. Indkaldelse kan ses i Om OHJF – Arkiver – 2021.
Forslag som ønskes behandlet skal være formanden i hænde jf. vedtægterne. Sendes til Anne Eliasen på mail: formand@ohjf.dk
Bestyrelsen foreslår indsat § 3.3 vedr. samarbejdet med Rørvig Jagtforening:
3.3 I gensidig forståelse mellem Rørvig Jagtforening og Odsherred Hunde- og Jagtforening er der aftalt følgende. Odsherred Hunde- og jagtforening afstår fra at oprette skydeaktiviteter som skydehold, skydetræning, foreningsjagter eller jagttegnskursus. Rørvig Jagtforening afstår fra at oprette hundetræning og hundeaktiviteter. Dette gælder begge foreninger så længe vores samarbejde opretholdes, på de i vedlagte aftale indgåede vilkår.
Desuden foreslås nyt tidspunkt for afholdelse af generalforsamlinger og rettidige forslag som ønskes behandlet. Dette giver mulighed for at afholde generalforsamling i forbindelse med et andet arrangement i foreningen:
7.2 Den ordinære generalforsamling afholdes hvert år medio marts – ultimo maj.
7.3 Indkaldelse af den ordinære generalforsamling med angivelse af dagsorden sker på foreningens hjemmeside www.ohjf.dk , i Jægerforbundets medlemsblad eller i aktivitets- og arrangementskalenderen på Jægerforbundets hjemmeside med mindst 4 ugers varsel.
7.4 Forslag der ønskes optaget på dagsordenen, skal være foreningen i hænde senest 3 uger før generalforsamlingens afholdelse. Indkomne forslag offentliggøres på foreningens hjemmeside senest 2 uger før generalforsamlingen afholdes på foreningens hjemmeside.
Endelig ændres foreningens hjemmeside til den nye: www.ohjf.dk
Vedtægtsændringer kan jf. § 9.6 i vores vedtægter alene besluttes på en generalforsamling når mindst 2/3 af samtlige tilstedeværende medlemmer stemmer derfor.
Hjemmesiden er opdateret med forslag til vedtægtsændringer og motivering for dette. Du kan også finde det under Danmarks Jægerforbunds Foreningsmeddelelser.Vi håber på et stort fremmøde til generalforsamlingen.