FIRE EKVIPAGER TIL FM

DET ER MED STOR STOLTHED at Odsherred Hunde- og Jagt Forening, ohjf.dk sender fire ekvipager til FM som er det uofficielle Danmarksmesterskab i udvidet apportering

🙏

Vi er også meget ydmyge over at vores lille (ret nye) forening med ca. 25 medlemmer kan præstere dette! Det viser bredden i Odsherred Hunde- og Jagt Forening, ohjf.dk at vi ud af vores ca. 40 kursister på hvalpehold til vinderklassehold, hvor vi arbejder med det grundlæggende i forhold til grundfærdigheder og forholdet mellem hund og fører, også kan sende så mange af sted til årets FM.

TAK FORDI I REPRÆSENTERER Odsherred Hunde- og Jagt Forening, ohjf.dk – OG KNÆK & BRÆK TIL JER ALLE

😃

😃