Indkaldelse til ekstraordinær generalforsamling

Der afholdes ekstraordinær generalforsamling i klubhuset, Søndervangsvej 37, 4581 Rørvig

onsdag d. 2-11-2022 kl. 19.00

Dagsorden:

1. Valg af dirigent

2. Valg af referent

3. Valg af stemmetællere

4. Rørvig Jagtforening og Odsherred Hunde- og Jagtforening ønsker sammenlægning, således at Odsherred Hunde- og Jagtforening er den fortsættende forening.

I denne forbindelse fortsætter den nye forening med summen af begge foreningers aktiver og passiver, ligesom medlemmer fra Rørvig Jagtforening automatisk overføres til Odsherred Hunde- og Jagtforening, OHJF.

Baggrunden er et ønske fra Rørvig Jagtforening, som vi allerede har en samarbejdsaftale med. Odsherred Hunde- og Jagtforening har de senere år været den der benyttede klubhuset, og området omkring dette til træning og øvrige aktiviteter.

Det er vigtigt for begge foreninger, at såvel klubhuset som området omkring dette, der lejes af Odsherred Kommune, fortsat vil være et aktiv i forbindelse med friluftsaktiviteter som har med jagt at gøre, pt. træning af jagthunde, men at aktiviteterne kan udvides fremadrettet.

Beslutning om sammenlægning kræver i flg. vedtægterne § 9.5 simpelt flertal. Hvert medlem har en stemme, og der kan ikke stemmes ved fuldmagt.

Bestyrelsen indstiller enstemmigt for en sammenlægning af de to jagtforeninger.

5. Punktet gennemføres kun, hvis der stemmes JA til sammenlægning i punkt 4.

Den sammenlagte forening fortsætter under navnet: Rørvig Hunde- Jagtforeningen Rørvig.

6. Punktet gennemføres, kun hvis der stemmes JA i punkterne 4 & 5.

Vedtagelse af nye vedtægter

Vedtægterne tilrettet sammenlægning, se bilag 1.

7. Orientering og debat vedr. næste års træning og arrangementer.

*Rørvig Jagtforening har ekstraordinær generalforsamling vedr. sammenlægning to dage før os. Hvis sammenlægning ikke vedtages på deres generalforsamling, så bortfalder punkterne 4, 5 og 6.

Rørvig Jagtforenings formand, Leif Nielsen, er inviteret til at deltage i vores generalforsamling.

Vi håber på talstærkt fremmøde, og byder på aftenkaffe/te/øl/vand og kage.

Mvh.

Bestyrelsen i Odsherred Hunde- og Jagtforening

v. Anne, Mads, Klaus, Kurt og Frans.

Læse her vedtægterne for Rørvig Hunde- og Jagtforening.